Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Yousportas.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino Yousportas.si upravlja podjetje: SPORTAS, osebno trenerstvo, Sanela Zukanović s.p., Kanižarica 14B, 8340 Črnomelj, Slovenija, tel: +386 (0)40 522 523, email: info@yousportas.si, davčna številka: 97633976, matična številka: 7209541000, TRR: SI56 6100 0001 5886 328 (v nadaljevanju »ponudnik«), ki je ponudnik storitev e-poslovanja.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Yousportas.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
Način plačila si lahko izberete v procesu nakupa:
Kupec prejme račun na papirju z razvidnimi stroški in obvestilom, kako lahko kupec odstopi od nakupa in izdelke vrne, če je to možno. Ob naročilu izdelkov v vrednosti nad 50,00 EUR so stroški pakiranja in dostave brezplačni. Ob naročilu izdelkov v vrednosti do 50,00 EUR znašajo stroški pakiranja in dostave 3,00 EUR.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in ne vključujejo DDV-ja, ker podjetje ni davčni zavezanec. Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog. Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.
Kljub izjemnim naporom, da bi ponudnik zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo ponudnik:
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.
Pogodbeni partner ponudnika je Pošta Slovenije. Dostavni čas za izdelke na zalogi je 1-3 delovne dni od dneva oddaje naročila. Večina paketov je dostavljena naslednji delovni dan. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.
Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani Ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.
Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca). V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka Ponudnik pouči uporabnika (kupca) tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.
Ponudnik uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Ponudnika in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (glej točko 6.2.). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za uporabnika (kupca).
Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Ponudniku na kontaktni elektronski naslov info@yousportas.si, sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe in navede razlog. To ne velja za izdelke, ki so personalizirani, le teh ni možno vrniti. V primeru težav pišite na info@yousportas.si oziroma pokličite na +386 (0)40 522 523. Vrnitev kupljenih izdelkov Ponudniku v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Ponudniku.
Kupljene izdelke je potrebno vrniti Ponudniku najkasneje v roku 14-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti ponudniku nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.
Za vrnjene izdelke Ponudnik uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši ponudnik na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca). Koriščeni darilni bon Ponudniku vrne v obliki dobropisa.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. V primeru težav se lahko kupec po pomoč obrne na tel. št. +386 (0)40 522 523. Pritožba se odda preko elektronskega naslova info@yousportas.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v 5 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno.
Ponudnik skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Prijetno nakupovanje.
Naložbo izdelave spletne strani in spletne trgovine sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Sofinanciranje je bilo pridobljeno preko Vavčerja za digitalni marketing.